zaterdag 2 november 2013

Amai!

Amai! Ik heb de voorbije maanden weinig/helemaal niet geblogd!

Hier alvast een kleine opwarmer. Een beetje te laat voor Halloween 2013, maar wel al wat inspiratie voor volgend jaar! Ik maakte dit jaar cupcakejes met fake glas. Hiervoor maakte ik kleine vanille-cupcakes met een mascarpone-topping, frambozencoulis en 'glas' gemaakt van suiker. Het suikerglas was niet volledig helder en er zaten verschillende belletjes in, maar het resultaat was zeker oké voor een eerste poging. Iemand enig idee hoe dit komt? Meestal laat ik nooit het recept achter wanneer ik cakejes, taart of iets dergelijk post, maar als jullie graag de recepten willen, laat dan zeker een berichtje achter!



Nog een kleine tip: Versier je cakejes niet te vroeg op voorhand want dan smelt het 'glas', ook de frambozencoulis verliest wat van zijn charme (linkse cupcake)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten