donderdag 28 november 2013

Gemaakt met Liefde houdt van de Action!

Mijn liefde voor de Action schreeuw ik al enkele jaren luidkeels van de daken. Alles kan je er vinden: schoolgerief, kledij, make-up, schoonmaakproducten, etc. en dit voor heel weinig geld. Nooit kan ik er buiten komen zonder iets te kopen. De laatste tijd merk ik ook dat er steeds meer knutselspulletjes bijkomen. Het leek mij dan ook een goed idee om het gekochte knutselmateriaal in een post op te lijsten. Bij elk foto staat een link naar een leuk knutselproject!

Vilt is altijd leuk voor kleine naaiprojecten en het is eenvoudig in gebruik! Deze knutselvilt komt in een pakje van 8 verschillende bladen en dit voor minder dan een euro.
 Klink hier voor een knutsel-idee!
Klik hier voor een knutselidee
Een tijdje geleden zag ik een leuke tutorial op Youtube om zelf een strandtas te maken. In deze tutorial gebruikte men onder andere gekleurde duct tape, iets waarvan ik zelfs niet wist dat het bestond. Ik ben wat beginnen zoeken op het internet naar verkoopadressen in BelgiĆ« maar ik vond niet meteen een winkel of een (internationale en niet te prijzige) webshop. Toen ik deze design-tape met luipaardenprint in de Action zag voor minder dan 1 euro, heb ik 'hem' dan ook meteen in mijn winkelmandje gedropt. Deze tape met print is zeer veelzijdig. Zoals ik reeds schreef, kan je je eigen strandtas ontwerpen. Of je kan er verschillende oppervlakken mee versieren zoals een smartphone cover, boekomslag, etc. 

Klik hier voor een knutselidee

Stof kopen kan duur zijn, tenzij je het koopt in de Action. In elk pak zit 1 lap katoenen stof bestaande uit 6 lappen van verschillend motief van 45 op 50 cm. Ik weet de exacte prijs niet meer maar ik gok tussen de €2 en €3. Ik weet nog niet waarvoor ik het ga gebruiken, maar ik zal wel iets vinden denk ik.

Klik hier voor een knutselidee

Washi tape kan je voor van alles en nog wat gebruiken. Ik gebruikte het al om een eenvoudige houten doos te versieren, verjaardagskaarten te maken en als labels voor in de diepvries. In de Action vind je washi tape per 2 rolletjes van 5 meter voor €0,79 (denk ik). 

Klik hier voor een knutselidee

Deze siliconen vorm wordt gebruikt om cake pops te maken, maar ik kocht de vorm om zeepjes te maken.
Klik hier voor een knutselidee

Het assortiment papierwaren is vrij uitgebreid. Dit materiaal is ideaal om je eigen wenskaarten, uitnodigingen of labels te maken. Ik kocht al hobbykarton (A5) in verschillende kleuren en texturen. Zo is er o.a. gekleurd karton en karton met een linnen structuur. Deze bladen in twee vouwen en de basis voor je kaart is al klaar. Daarnaast is er ook stans en patronen karton van 25 cm op 25 cm in verschillende uitvoeringen.


Klik hier voor een knutselidee

Papierponsen kan je ook in de Action vinden en dit heel voordelig. Voor minder dan €1 is de pons van jou. Ik koos een uil, hert, kroon en libel, maar er zijn nog verschillende andere figuren te koop! 

Klik hier voor een knutselidee

Ik was op zoek naar foam om stempels te maken. Uiteraard vond ik ook dit in de Action. Ik was op zoek naar effen foam maar deze beestige vellen zullen zeker ook hun dienst bewijzen. In 1 pak zitten 8 verschillende A4-vellen.

Klik hier voor een knutselidee

Ook in de Wibra kan je soms leuk knutselmateriaal vinden. Zo vond ik er washi-tape, wiebeloogjes in verschillende maten en dubbelzijdige tape.

 

PS.: Ik kocht dit knutselmateriaal in de voorbije maanden. Ik kan niet met 100% zekerheid garanderen dat al deze artikelen nog zijn in de Action, maar ik vermoed van wel! Waar ik de prijs nog wist, daar heb ik het er bij gezet. Bij sommige artikelen was ik de prijs alweer vergeten.


2 opmerkingen:

  1. Hahaha! Bij Action moeten ze in hun handen wrijven voor deze gratis reclame! Leuke links!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haal ook bijna al mijn materiaal van de action!! Ze hebben er superveel voor weinig geld! Waar je ook 'goedkoop' knutselgerief kunt vinden is in de HEMA.. :)

    BeantwoordenVerwijderen